Az omnibuszos kutatásban (N=500 fős minta) részt venni minimálisan 590,000 Ft+ÁFA összegért lehet.
Opciók:
1.) Kedvezményes csomagajánlatunk 590,000 Ft+ÁFA értékben, mely az alábbiakat tartalmazza:
- N=500 fős reprezentatív minta (választás szerint: 18+, vagy 18-59, vagy 18-65 évesek, ill. igény szerint)
- összesen 10 kérdés tehető fel (a demográfiai kérdéseken felül, melyek nem számítanak bele a kérdések számába!)
- a 10 kérdésből maximum 3 lehet nyitott kérdés (több szavas, nem korlátozott terjedelmű válaszokkal), 7 pedig tetszés szerint vagy egyválaszos zárt kérdés vagy többválaszos zárt kérdés
- táblázatos kérdést (több oszlopból és több sorból álló zárt kérdéssort) ez a csomag nem tartalmaz (de pluszban rendelhető hozzá a lenti táblázat alapján)
- amennyiben kevesebb kérdés van (pl. csak 2-3 kérdés), abban az esetben is a fenti minimális díjat számítjuk fel, ezért javasoljuk a 10 kérdéslehetőség kihasználását!
2.) Amennyiben 10 kérdésnél többet kell lekérdezni (egy hullámban max. 20 kérdés rendelhető), ill. a fenti csomag nem megfelelő, abban az esetben kérdésenként történő árkalkulációra is lehetőség van:
Ennél az opciónál is a minimálisan fizetendő díj 590,000 Ft+ÁFA (N=500 fős minta).
A két opció kombinálható, vagyis a kedvezményes csomaghoz is rendelhetők pluszban kérdések a táblázatban szereplő árak alapján. Átlagosnál sokkal bonyolultabb, hosszabb kérdések esetén fenntartjuk a jogot a kérdések egyedi árazására.
3.) 500 fős minta helyett 1,000 fős mintán lekérdezés pluszköltsége (10 kérdés esetén): +520,000 Ft+ÁFA
Az alapdíjon felül fizetendő 520,000+ÁFA pluszköltségért 500 fő helyett 1,000 fős reprezentatív mintán kérdezzük le a kérdőívet. 10 kérdés esetén tehát 590,000 Ft+ÁFA alapdíj + 520,000 Ft+ÁFA díj fizetendő, vagyis 1,110,000 Ft+ÁFA a kutatás teljes költsége, melyért a megrendelt 10 kérdést kérdezünk le 1,000 fős reprezentatív mintán (több mint 10 kérdés esetén az alapdíj is nő, a mintanövelésre pedig egyedi kalkulációt adunk!).
4.) Alapáron biztosított elemzés: alapmegoszlások (az eredmények kérdésenként, összességében, demográfiai vagy egyéb bontás nélkül), elektronikus formában (Word/PDF). Rövid (1-2 oldalas) szöveges vezetői összefoglalót igény esetén 90,000 Ft+ÁFA összegért biztosítunk. Fontos, hogy a nyílt kérdésekre adott válaszokat minden esetben bekódolva, megfelelően strukturálva, könnyen értelmezhető grafikonos vagy táblázatos formában biztosítjuk, ellentétben a legtöbb konkurens piackutatóval, akik omnibusz esetében ezt csak ömlesztve, adatbázis formájában adják át a megbízónak (vagy pedig egyszavasra korlátozzák az adható válaszokat) - mi, velük ellentétben ezt a munkát is elvégezzük, a nyílt kérdésekre adható válaszok terjedelmét pedig semmilyen módon nem korlátozzuk!
A keletkezett eredmények összes felhasználási, publikálási joga a Megrendelőt illeti, ugyanakkor a teljes adatbázist cégünk kezeli. Igény esetén demográfiai jellemzők (kor, nem, lakóhely, iskolai végzettség, foglalkozás, jövedelem) szerinti bontást (illetve kérésre bármilyen más bontást) az adott (egy) kérdésre vonatkozóan 10,000 Ft+ÁFA/egy demográfiai jellemző költségért biztosítunk. Az összes kérdésre vonatkozóan az összes demográfiai jellemző (kor, nem, lakóhely, iskolai végzettség, foglalkozás, jövedelem) szerinti bontást kedvezményesen 150,000 Ft+ÁFA költségért biztosítjuk.
5.) Az „alap” omnibuszos kutatásunkat ki tudjuk egészíteni más módszertannal is. Például: márkaismereti kutatást szeretne, de speciálisan erre fejlesztett tematikával? Omnibuszos kutatásunkat el tudjuk végezni Önnek speciális "Márkamérő" módszertanunkkal, mely során felmérjük a márka egészségi állapotát kifejezetten erre a célra kialakított kérdésekkel és elemzési módszerrel, mely alkalmas a fogyasztóknak a márkához történő érzelmi kötődésének vizsgálatára. Ez a módszer sokkal pontosabb és mélyebb képet ad a márkákról, azok "egészségi állapotáról", mint a hagyományos spontán / segített márkaismeretet mérő kérdések, módszerek. Ugyanakkor együttesen is alkalmazhatók, a két módszer jól kiegészítheti egymást. A "Márkamérő" kérdésein (max. 10 kérdés) alapuló, 500 fős, országos reprezentatív omnibuszos kutatás költsége: 990,000 Ft+ÁFA. Az összeg itt már tartalmazza a részletes kiértékelést is, szöveges elemzéssel, grafikonokkal! A kutatás - max. 20 kérdésig - további tetszőleges kérdésekkel bővíthető (külön költségért).
Bármelyik opciót is választja, a kutatáshoz szükséges kérdőívet - igényeinek legteljesebb figyelembe vételével - mi elkészítjük Önnek külön költség nélkül!
6.) További opcionális lehetőségekkel „finomhangolható”, szinte teljesen egyedi igényekre alakítható omnibuszos kutatásunk!
Omnibuszunk minden hullámában maximum 3 megbízónk kérdései szerepelhetnek, így biztosítjuk, hogy a megkérdezettek figyelme ne lankadjon az interjú végére sem. További megbízók jelentkezése esetén, ill. max. 15-17 perces lekérdezési idő elérése után minden esetben új hullámot indítunk. Csekély plusz költségért cserébe lehetőség van egy adott hullámon belül a fix első pozíció lefoglalására is, ekkor az Ön kérdéseit mindig az első helyen tesszük fel az omnibuszban. Továbbá, ha megrendeli a fix első helyet, akkor a terepmunka után, az elemzés elkészítésénél is az Ön anyagát állítjuk össze elsőként, így a terepmunka elindulásától számítva kb. 7-8 munkanapon belül biztosítjuk a végleges eredményeket!
A célcsoportja nem pontosan a 18+, vagy a 18-59, vagy a 18-65 éves korosztály? Inkább a 25 év felettiek, vagy a 18-49 évesek? Vagy más? Bizonyos keretek között a korcsoportok szerinti célzást pontosítani tudjuk az Ön igényének megfelelően, plusz interjúkkal, ill. az adatok többszempontú súlyozásával biztosítva az Önnek megfelelő korcsoportokra való reprezentativitást. (Ezért általában nem kérünk külön díjat, csak amennyiben nagyon extrém a kért korcsoport. Ilyen lehetőséget jelenleg egyetlen magyarországi piackutató cég sem kínál rajtunk kívül!)
Opcionális lehetőségek plusz költsége (az alapdíjon felül!):
- 500 fős minta helyett 1,000 fős mintán lekérdezés (10 kérdés): 520,000 Ft+ÁFA
- Demográfiai jellemzők szerinti részletes táblázatos elemzés: 150,000 Ft+ÁFA
- Rövid (1-2 oldalas) szöveges vezetői összefoglaló: 90,000 Ft+ÁFA
- Fix első hely az omnibuszban (és az elemzés elkészítésénél is): 60,000 Ft+ÁFA
- Az elektronikus forma mellett nyomtatott elemzés biztosítása (2 db): 90,000 Ft+ÁFA
- Célcsoport pontosítás kor szerint: kérjen tőlünk ajánlatot!
Ennél a kutatási formánál - tekintettel a kutatási módszer maximálisan költséghatékony kialakítására - a kutatás előtt, közben, után elektronikus konzultációt (telefon, email) tudunk biztosítani.
Miért érdemes a mi szolgáltatásunkat választani más piackutató cégek hasonló szolgáltatásaival szemben? Kérjük olvassa el erről szóló írásunkat, mely érdekes információkat tartalmaz a hasonló kutatási szolgáltatásokról!
Az omnibusznál is rugalmasabb piackutatási módszert keres, mellyel összetettebb, hosszabb kérdőívek is lekérdezhetőek, képet, hangot, videót helyezhetünk el a kérdőívben, így reklámokat, multimédiás tartalmakat is tesztelhetünk? Speciális a célcsoport vagy más ok miatt nem megfelelő az omnibusz? Tekintse meg online piackutatással foglalkozó weboldalunkat kutatási árainkkal: Online piackutatás
Ha bizonytalan abban, hogy az omnibusz megfelelő-e a tervezett kutatáshoz, kérjük hívja Vizi Ferenc kutatási vezetőt (+36 70 243 3133), aki nagyon szívesen segít megtalálni a leginkább megfelelő kutatási módszert!